کد خبر: ۱۰۳۲۴
تاریخ انتشار: ۲۲:۱۶ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۷
وزیر اقتصاد و دارایی، گفت: ۲۱ میلیون کیلوگرم گوشت قاچاق در گمرکات کشور کشف شده و به زودی در کشور توزیع می شود.

به گزارش قلم نیوز- "فرهاد دژپسند" شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به کشف محموله های گوشت قاچاق، اظهار کرد: یک محموله بزرگ گوشت قاچاق در گمرک شهید رجایی بندرعباس به میزان ۱۶ میلیون کیلو گرم کشف و ضبط شده است.

وی با بیان اینکه یک محموله دیگر به وزن دو  نیم میلیون کیلوگرم از یکی دیگر از گمرکات کشور کشف شده و آماده عرضه به بازار است، افزود: همچنین نزدیک به دو و نیم میلیون کیلوگرم محموله گوشت در گمرکات متفرقه کشور کشف شده است.

دژپسند گفت: در حال حاضر ۲۱ میلیون کیلو گرم گوشت کشف شده در مسیر ورود به بازار کشور است و ظرف یک هفته آینده وارد بازار می شود که این امر موجب شکستن قیمت ها می شود.

وی ادامه داد: ما در زمینه مقابله با قاچاق به تیزبینی عقاب هستیم و با جدیت هرچه تمام تر در این زمینه با متخلفان برخورد می کنیم.

وزیر اقتصاد و دارایی، گفت: در زمینه سرمایه گذاری داخلی به فکر بهبود شرایط کسب و کار هستیم، همچنین تلاش می کنیم شرایط برای ورود سرمایه گذار خارجی تسهیل شود و تسهیلات لازم ارائه شود تا سرمایه گذار خود را در غل و زنجیر حس نکند.

دژپسند بیان کرد: انتظار داریم فعالان اقتصادی که با ارزچهار هزار و ۲۰۰ تومانی مبادرت به واردات گوشت می کنند با اقدامی منصفانه این گوشت را جهت استفاده مردم به بازار عرضه کنند و ما با کسانی که از این اقدام تخطی کنند برخورد می کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: