کد خبر: ۱۰۳۲۲
تاریخ انتشار: ۲۱:۲۷ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۷
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی، گفت: در تقسیمات کشوری به ویژه در منطقه غرب استان تهران نیاز به بازنگری است.

به گزارش قلم نیوز- "محمد محمودی شاه‌نشین" امروز (یکشنبه) در مراسم جشن آفتاب انقلاب و آئین افتتاحیه چندین طرح عمرانی در شهرستان شهریار ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با اشاره به ضرورت استقرار دستگاه‌های خدمات‌رسان در شهریار، اظهار داشت: برای جلوگیری از سفرهای زیاد و ترددهای غیرضروری از شهریار به پایتخت نیاز به تمرکز خدمات و استقرار ادارات کل سازمان‌ها در غرب استان تهران داریم.

وی بیان کرد: یکی از مطالبات به حق مردم منطقه غرب استان تهران موضوع تأمین آب شرب می‌باشد و چاه‌های موجود عموماً به عمق بیش از 200 متر و به نقطه شور رسیده‌اند که رفع این معضل نیازمند نگاه ویژه مسئولان استانی است.

نماینده مردم قدس، شهریار و ملارد در مجلس شورای اسلامی، افزود: در جلسات متعددی که با وزارت نیرو برگزار شده مقرر شد که از طریق انتقال آب‌های جاری منطقه توسط تونل‌های موجود به تصفیه‌خانه شماره 6 در حال احداث غرب تهران به ظرفیت 2 میلیون و 500 هزار مترمکعب در سال و با تصفیه و تزریق این آب به شبکه، مشکل آب 10 شهر در غرب استان تهران برطرف شود.

محمودی شاه‌نشین سپس با اشاره به لزوم بازنگری در تقسیمات کشوری به ویژه در منطقه غرب استان تهران، تصریح کرد: در شرق شهریار و شهر باغستان نیاز به استقرار بخشداری مستقل با توجه جمعیت، وسعت، تعداد روستاها و تعداد صنایع فعال وجود دارد که باید هر چه زودتر در جهت توسعه سیاسی و جغرافیایی منطقه با پیگیری‌های فرماندار قسمت‌های اداری در این بخش مستقر شوند.

وی همچنین با دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن، بیان کرد: با توجه به فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب و راهپیمایی 22 بهمن از تمام اقشار، نهادها و تشکل‌های مختلف برای حضور در راهپیمایی دشمن‌شکن و تأثیرگذار دعوت می‌کنم که فارغ از هرگونه تفکر، مشکلات و ناتوانی‌های مسئولان به همراه خانواده در این راهپیمایی شرکت کنند.

منبع: تسنیم

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: