کد خبر: ۱۰۲۸۹
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۰ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۷
وزیر کشور مطرح کرد؛
وزیر کشور، گفت: عدم پیوند با مردم در فکر، اندیشه، طراحی و عمل سبب شکست مدیران می شود؛ مدیران از تفکرات و تجربیات مردم استفاده کنند.
به گزارش قلم نیوز- "عبدالرضا رحمانی فضلی" پیش از ظهر امروز (یکشنبه) در همایش مدیریت شهری و روستایی که در سالن آمفی تئاتر هتل رامسر برگزار شد، اظهار داشت: اولین عنصر در انقلاب اعتقادات دینی مردم است . موضوع انقلاب با اعتقادات دینی آمیخته شد و تفکرات در دهه ۶۰ برای تغییرات و وقوع انقلاب ها انجام شد.

وزیر کشور افزود: امام راحل توانست همه دل‌ها، فکرها، اندیشه ها و سلایق را واحد و ملت را از کثرت به وحدت برساند و روح وحدت را به جامعه بدمد و با اهداف انقلاب پیش ببرد.

رحمانی فضلی، گفت: تمام فشارها و مقاومت‌ها روی دوش ملت ایران است و تجلی پیروی از ولایت و حمایت و مبارزه با دشمن در قامت مردم رخ داده است.

وی تأکید کرد: در چهلمین سال پیروزی انقلاب از قله ای که هستیم، انقلاب و تمام مسیرها و افت و خیزها را با دقت ببینیم که کجا بودیم و در چه موقعیتی قرار داریم.

وزیر کشور، گفت: برای اثبات حقانیت انقلاب به آمارها متوسل نمی شوم، اصل و اساس، عقبه مردم در این سال‌ها بوده و بلندترین قله تاریخی ایران انفجار نور در این کشور است.

وی افزود: قبلا برای ایران جان می دادیم و امروز به دلیل پیوند دینی که داریم، آن را شهادت می دانیم و حفظ امنیت و تعالی کشور وظیفه شرعی است.

رحمانی فضلی، گفت: بر اساس تفکرات دینی، انسان را یک قهرمان نمی دانیم و ماطبق تفسیر توحیدی که از انسان داریم، آن را  موجودی می دانیم که خداوند به او کرامت داده و جانشین خود می داند.

وی افزود: هر کس در مسیر تضعیف اندیشه های دینی که برگرفته از تفکر ولایت است و همینطور برخلاف رهبری حرکت کند یقینا برخلاف اندیشه های نظام و دین حرکت کرده است.

رحمانی فضلی، گفت: وزارت کشور اصلی ترین محور هماهنگی و فعالیت و اعمال قانون در کشور است.

وی با بیان اینکه استاندار محور هماهنگی و هدف گذاری در استان بوده و فرمانداران و شهرداران و دهیاران این مسئولیت را در شهر دارند، تصریح کرد: اگر در لبه علم و پیشرفت حرکت نکنیم سبب عقب ماندگی تاریخی می شود که نسل آینده ما را نخواهند بخشید.

وزیر کشور، گفت: عدم پیوند با مردم در فکر، اندیشه، طراحی و عمل سبب شکست مدیران می شود، مدیران از تفکرات و تجربیات مردم استفاده کنند.

وی تصریح کرد: روش تامین مالی در استان مازندران علم وسیعی بوده و باید از متخصصین استفاده شود، انقلابی بودن در عرصه تولید باید بهره وری و اثر بخشی را بالا ببرد.

وی با اشاره به اینکه مدیران حلقه وصل پازل کلی مدیریت در استان هستند، تصریح کرد: یکی از ضعف های کشور ما عدم توازن و تعادل در کارها است.

رحمانی فضلی، گفت: معیار و اصل همه کارها در کشور قانون باشد و از فساد و رانت پیشگیری شده و مردم در امور مشارکت داده شوند که این مشارکت در تمامی حوزه ها سبب توسعه می شود.

وی افزود: مازندران با این همه ظرفیت و منابع نتوانسته خود را به جایگاه واقعی برساند که ضعف بزرگ این استان است.

وزیر کشور، افزود: خلق ثروت از راه حلال و مجاز انقلابی گری است و اقتصاد مقاومتی و تولید داخلی باید در اولویت قرار گیرد.

وی افزود: نمایندگان مجلس و استانداران تلاش کنند سهم خود را از منابع ملی بگیریم.

وزیر کشور تصریح کرد: ایران در تعاملات بین المللی و انسجام و قدرت، در منطقه اول است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: