کد خبر: ۱۰۲۲۲
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۴ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۷
پورابراهیمی مطرح کرد؛
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس، گفت: مردم ما در ۲۲ بهمن مجدد با امام راحل (ره)، شهدا و رهبری عزیزشان پیمان می بندند، مسئولان این همایش پرشور را نباید به حساب خودشان بگذارند، ما باید باتمام توان تلاش برای حل مشکلات اقتصادی مردم کنیم.

به گزارش قلم نیوز- "محمدرضا پورابراهیمی" ظهر امروز (جمعه)، اظهار داشت: آنچه موجب شده خشم دشمن و عصبانیت آنها در مواجهه با انقلاب اسلامی بیشتر شود، تمسک ملت ایران به اهل بیت (ع) است، تفکری که امروز جریان تفکیری داعش را زمین گیر کرده و موجب نابودی و اضمحلال آنها در منطقه شده است.

وی ادامه داد: تفکر سیدالشهدا (ع) مردم در جمهوری اسلامی وجو دارد و کشور و نظام و مکتب شیعه ما نه به کسی ظلم می کند و نه اجازه می دهد کسی به او ظلم کند.

پورابراهیمی به هم صدایی برخی افراد با دشمنان نظام جمهوری اسلامی در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: اساس حرکت به نحوی بوده که در مسیر حل مشکلات مردم گام برداریم و دلیل اصلی ورود جمهوری اسلامی به برجام برای رفع مشکلات اقتصادی بوده است، اما بعضی در فضای مجازی با دشمن هم صدا می شوند که مسئولان به فکر مشکلات اقتصادی و مردم نیستند و این جفا به انقلاب و بعضی از مسئولانی است که شب و روز زحمت می کشند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس بیان داشت: مذاکرات برجام تنها برای حل مشکلات اقتصادی بود که به ناحق بر مردم ما تحمیل شده بود و این یعنی تلاش برای حل مشکلات، اما چرا عده ای فضا را اینگونه مطرح می کنند که کاری برای مردم نمی شود.

وی افزود: ما برای جنبش های منطقه ای و زندانیان سیاسی و حقوق بشر وارد مذاکرات نشدیم، بلکه رفع تحریم تجاری جمهوری اسلامی ایران، رفع تحریم بانکی و مراودات بانکی و حمل و نقل و صنعت بیمه ای اصول مذاکرات بود.

پورابراهیمی تصریح کرد: آمریکایی ها نه تنها به تعهدات خود عمل نکردند بلکه از جریان برجام خارج شدند، با اروپایی ها هم اتمام حجت می‌ کنیم، وزیر امور خارجه را در مجلس خواسته ایم و گفته ایم که شان و عزت مردم ما بیش از این است که اروپایی ها بخواهند گروکشی کنند و ذره ای اجازه گستاخی به ملت ایران را نمی دهیم.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: موضع جمهوری اسلامی ایران امروز از موضع اقتدار است و اروپایی ها هم می دانند، باید به تعهداتشان عمل کنند و مکلف به اجرای تعهدی هستند که ان را امضا کرده اند.

پورابراهیمی با بیان اینکه ادبیات امریکایی ها بسیار استکباری و گستاخانه است، بیان کرد: مردم ما مشکلات اقتصادی دارند و همه باید در برابر آن پاسخگو باشیم اما اینگونه نیست که مردم انقلاب و نظام خودشان را تنها بگذارند.

وی به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: ۴۰ سال گذشته موفقیت های زیادی داشتیم که به برکت مقاومت و پایداری ملت ایران به دست امد.

پورابراهیمی تصریح کرد: تحلیل غلط منفاقان، برای آمریکایی ها اشتباه ایجاد کرده است، فکر می کردند جمهوری اسلامی ایران را قبل از ۴۰ سالگی آن ساقط می کنند اما آمریکایی ها خواب براندازی جمهوری اسلامی را به گور می برند و نظام جمهوری اسلامی از موضع عزت و اقتدار همین مسیر را طی می کند و ان شاالله امسال مردم ما نشان می دهند که هر اندازه آمریکایی ها گستاخی بیشتر نسبت به مردم ما داشته باشند، حضور ملت ایران در صحنه قوی تر خواهد بود.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس ابراز داشت: مردم ما در ۲۲ بهمن مجدد با امام راحل (ره)، شهدا و رهبری عزیزشان پیمان می بندند، مسئولان این همایش پرشور را نباید به حساب خودشان بگذارند، ما باید باتمام توان تلاش برای حل مشکلات اقتصادی مردم کنیم.

وی گفت: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن برای انقلاب و نظامشان است، آنها برای ارزش ها و شهدا و رهبری و امام می آ یند و ان شاالله ۲۲ بهمن بار دیگر اوج عظمت مردم و همه علاقمندان به نظام به نمایش گذاشته می شود و استان کرمان یکپارچه با حضور مردم بار دیگر بزرگ زرینی در صفحات انقلاب اسلامی رقم می زند.

وی ادامه داد: برای بازسازی و تکمیل ساخت و سازهای امامزاده شهر جوپار نیز با توجه به اینکه هزینه ها بیش از درآمد این آستان است، کمک می شود و در زمینه فاضلاب آن نیز صحبت ها و هماهنگی ها صورت گرفته است.

پورابراهیمی همچنین به پیگیری رفع مشکل آب و برق شهرک جوپارستان اشاره داشت و افزود: سالن ورزشی با تجهیزات کامل در چند روز آینده در اختیار مردم شهر جوپار قرار می گیرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: