کد خبر: ۱۰۲۱۴
تاریخ انتشار: ۲۱:۲۴ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۷
معاون وزیر کشور:
معاون وزیر کشور، گفت: تلاش داریم تا برای سال ۹۸ بودجه خوبی در حوزه حمل و نقل ریلی تخصیص دهیم و بر همین اساس هشت هزار میلیارد تومان اوراق مشارکت به این حوزه اختصاص یافته است.

به گزارش قلم نیوز- "مهدی جمالی نژاد" عصر امروز (پنجشبه) در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امسال بهمن متفاوتی را شاهد هستیم، اظهار داشت: با وجود شرایط اقتصادی حاکم بر کشور شاهد افتتاح و بهره برداری از پروژه های عمرانی خوبی هستیم به نحوی که در کشور ۲۲ هزار و ۳۳۵ پروژه متفاوت عمرانی به بهره برداری رسید.

وی با بیان اینکه بیش از ۳۰ هزار میلیارد تومان پروژه در کشور به بهره برداری رسیده است، افزود: در استان اصفهان نیز هزار و ۲۷۹ پروژه به ارزش دو هزار و ۶۰ میلیارد تومان به بهره برداری رسید اما قرار نیست پروژه جدید تا ـآخر سال آغاز نشود، بر همین اساس هزار پروژه جدید زود بازده و کم هزینه در کشور آغاز شد و ۴۰ پروژه به ارزش ۴۰ میلیارد تومان نیز در کاشان به بهره برداری رسید.

معاون عمرانی وزیر کشور با بیان اینکه ۹ کلان شهر در حوزه حمل و نقل ریلی فعالیت دارند، ابراز داشت: تلاش داریم تا برای سال ۹۸ بودجه خوبی در حوزه حمل و نقل ریلی تخصیص دهیم و بر همین اساس هشت هزار میلیارد تومان اوراق مشارکت به این حوزه اختصاص یافته است.

وی از بهره گیری از تبصره ۱۸ ویژه حمل و نقل ریلی شهری خبر داد و ابراز داشت: در حوزه های روستایی نیز توجه وزارت کشور به این مناطق معطوف شد و سعی شده تا پروژه ها و اعتبارات خوبی به این مناطق تخصیص داده شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: