کد خبر: ۱۰۲۰۳
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۲ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۷
رییس مجلس شورای اسلامی از افزایش منابع تسهیلات کمیته امداد به پنج هزار میلیارد تومان در مجلس خبر داد و گفت: دوای درد کشور اشتغال است.

به گزارش قلم نیوز- "علی لاریجانی" در دیدار مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) قم با ابراز خرسندی از عملکرد کمیته امداد قم گفت: شما بحمدالله باروحیه کار می‌کنید که قطعاً پیش خدا ارزشمند است.

وی حمایت بیشتر رئیس و مسئولان کمیته امداد از استان قم را خواستار شد و اظهار کرد: نیازمندان این استان باید از امکانات بهتری برخوردار شوند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با قدردانی از ابتکارات خوبی که در کمیته امداد قم شروع ‌شده، افزود: طرح‌ها و برنامه‌های خود را با گروه‌های کارشناسی کامل‌تر و همه‌جانبه برنامه‌ریزی و اجرا کنید.

وی با بیان اینکه طرح «دوباره زندگی» نمونه‌ای از طرح‌های خوب اجراشده در کشور است، گفت: این طرح را که باهدف مقدس تشکیل دوباره کانون زندگی زوج‌های جدا شده شروع کردید حتماً باقوت بیشتر ادامه دهید.

لاریجانی با تأکید بر موضوع اشتغال، تصریح کرد: اشتغال را خیلی بها دهید، ما هم در مجلس منابع تسهیلات کمیته امداد را افزایش داده و به پنج هزار میلیارد تومان رسانده‌ایم.

وی با ابراز نگرانی از بیکاری جوانان اذعان کرد: دوای درد ما اشتغال است و جهت‌دهی برنامه‌های مسئولان باید بر مبنای این امر مهم باشد که برای کشور مفید است.

رئیس مجلس شورای اسلامی، افزود: از پیشنهادها بودجه‌ای و طرح‌های جدیدتان برای مطرح کردن در مجلس استقبال می‌کنیم.

افزایش ۳۰ درصدی درآمدهای مردمی کمیته امداد قم

"اکبر میرشکار" مدیرکل کمیته امداد استان قم نیز در این دیدار با بیان اینکه درآمدهای مردمی این نهاد در قم، امسال به ۳۵ میلیارد تومان رسیده است، گفت: این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۰ درصد رشد داشته است.

وی با اشاره به اینکه جذب وجه نقد، شاخص درآمدهای کیفی این نهاد است، ابراز داشت: با ۳۳ درصد بیشتر از میانگین کشور، درآمد کیفی این استان به ۷۱ درصد رسیده تا جایی که رتبه اول کشور را در این زمینه به دست آورده‌ایم.

مدیرکل کمیته امداد استان قم همچنین تجربه و بازخوردهای به‌دست‌آمده از برون‌سپاری مددکاری را خاطرنشان کرد و گفت: در اجرای این طرح‌ها اعتبار پرداختی به مددجویان را به خیریه‌ها واگذار کردیم و آن‌ها نیز با حفظ کرامت بیشتر و نظارت دقیق‌تر نیازهای مددجویان را رفع می‌کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: