کد خبر: ۱۰۱۹۴
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۶ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۷
مدیرعامل شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران، گفت: ۱۷ هزار دفتر آی تی سی در حوزه خدمات ارتباطی کشور به مردم خدمات ارتباطی ارائه می‌دهند.

به گزارش قلم نیوز- "حسین نعمتی" ظهر امروز (چهارشنبه) در حاشیه سفر وزیر ارتباطات به استان سمنان و در جمع خبرنگاران، ضمن بیان اینکه ۱۷ هزار دفتر آی تی سی خدمات ارتباطات در کشور خدمات ارتباطی ارائه می‌دهد، تأکید کرد: ارائه انواع خدمات پستی با همراهی بخش خصوصی یکی از سیاست‌های پست جمهوری اسلامی است که خوشبختانه شاهد اشاعه آن در تمام استان‌های کشور هستیم.

وی بابیان اینکه از ۱۷ هزار دفتر آی تی سی ۱۰ هزار دفتر شهری و هفت هزار دفتر روستایی هستند، ابراز کرد:  این دفاتر تمام خدمات پستی موردنیاز مردم از مرسولات و دفترچه سربازی و کنکور تا مدارک شناسایی و ... را انجام می دهند.

مدیرعامل شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران، گفت: باهدف تسهیل ارائه خدمات به مشتریان پنج هزار گوشی هوشمند برای توزیع‌کنندگان نامه و مرسولات سراسر کشور خریداری‌شده که این گوشی‌ها امکان دقت در تحویل مرسولات و خدمات را به ماموران می‌دهد.

نعمتی با بیان اینکه دیگر اقدام شرکت ملی پست ایران برای ارتقای خدمات به مردم خرید ۲۰ دستگاه کامیون سنگین و نوسازی ناوگان حمل و نقل پستی در سالجاری است، بیان کرد: پنج هزار نامه رسان هم اکنون رسالت نامه رسانی و مرسولات پستی سراسر کشور را بر عهده دارند که این ارتقای خدمات سبب شده تا درآمد شرکت ملی پست ایران با رشد هشت درصدی در سال ۹۷ نسبت به سال گذشته روبرو باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: