کد خبر: ۱۰۱۷۸
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۳ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۷
رییس مرکز کار ایران اعلام کرد که دومین دوره نمایشگاه کار ایران جابکس در اردیبهشت‌ماه سال آینده در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

به گزارش قلم نیوز- "سعید سمیعی" درباره برگزاری دومین نمایشگاه بین‌المللی کار ایران جابکس، اظهار کرد: پس از برگزاری موفقیت آمیز اولین دوره، مقرر  شد دومین دوره نمایشگاه کار ایران جابکس در اردیبهشت‌ماه سال ۹۸ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شود.

وی ادامه داد: هدف از برگزاری این رویداد بین المللی و بزرگ کم کردن فاصله بین کارفرمایان و کارجویان و ایجاد رقابت در بازار منابع انسانی و اشتغال است.

رئیس مرکز کار ایران و دبیر نمایشگاه بین المللی کار ایران، تاکید کرد: در اولین دوره این نمایشگاه شاهد حضور سازمان‌ها و شرکت‌های معتبر داخلی و خارجی بودیم که حضور این برندها در این سطح در نوع خود بی سابقه بوده است.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه، امکان ملاقات مستقیم کارجویان و مدیران ارشد سازمانها و شرکتهای داخلی و خارجی شرکت کننده در نمایشگاه و همچنین ثبت و ارسال رایگان رزومه برای این شرکتها پیش بینی شده است.

سمیعی در مورد اینکه آیا در  دومین نمایشگاه بین المللی کار ایران شاهد حضور استارت آپ‌ها و شرکت‌های دانش بنیان هم خواهیم بود، یادآور شد: یکی از اصلی‌ترین بخش‌های نمایشگاه بین‌المللی کار ایران ایجاد فضای مناسبی برای حضور استارت آپ‌ها و شرکت‌هایی است که به دنبال تیم سازی و شبکه سازی منابع انسانی هستند و تا کنون هم استارت آپ‌ها و شرکت‌های معتبری برای حضور در دومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کار ایران ثبت نام کرده‌اند.

وی با بیان اینکه یکی دیگر از بخش‌های اصلی این نمایشگاه، حضور موسسات کاریابی داخلی و خارجی است، تاکید کرد: کارجویانی که به دنبال فرصت‌های شغلی منحصر بفردی در همه رده‌های سازمانی در داخل و خارج از کشور بوده و می‌توانند فرصت ملاقات و ارسال درخواست همکاری با این موسسات را در نمایشگاه کار ایران داشته باشند. درواقع این نمایشگاه با محور قرار دادن اشتغال، کاریابی داخلی و بین‌المللی و حمایت از مشاغل داخلی می‌کوشد کارجویان و کارفرمایان ایرانی را در یک فضای مناسب به هم نزدیک کند.

رئیس مرکز کار ایران در انتها به کارفرمایان و کارجویان علاقمند به شرکت در نمایشگاه ایران جابکس گفت: علاقه‌مندان می‌توانند قبل از برگزاری نمایشگاه اخبار نمایشگاه را از طریق سایت نمایشگاه ایران جابکس به نشانیwww.iranjobex.com دنبال کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: