کد خبر: ۱۰۱۳۹
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۷ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۷
آخرین نشست از همایش سالانه اقتصاد مقاومتی، با موضوع «بررسی ظرفیت بازار سرمایه به منظور تأمین مالی مردمی پروژه های کلان صنعت انرژی » فردا برگزار می شود.

به گزارش قلم نیوز- در ادامه برگزاری چهار همایش سالانه اقتصاد مقاومتی، پنجمین دوره این همایش با عنوان «انرژی؛ پیشران اقتصاد ایران» ۱۷ بهمن ماه برگزار خواهد شد.

رویکرد این همایش ها سیاست پژوهی و عملیات پژوهی است و هر سال یک موضوع محوری را مدنظر قرار می دهد تا راهکارهای لازم در آن حوزه را با رویکرد مقاوم سازی اقتصاد طرح و بررسی نماید. در سال جاری موضوع انرژی به عنوان موضوع محوری این همایش قرار گرفته و برای بررسی آن ۵ محور در نظر گرفته شده است.

ساختار اداره بخش انرژی، انرژی و روابط خارجی، اقتصاد برق، زنجیره تامین صنعت انرژی و زنجیره ارزش نفت و گاز، ۵ محور مذکور است.

آخرین نشست از این همایش پیش از روز برگزاری، به محور زنجیره تأمین صنعت انرژی و موضوع « بررسی ظرفیت بازار سرمایه به منظور تأمین مالی مردمی پروژه های کلان صنعت انرژی » می پردازد. میزبان این پیش نشست شرکت بورس انرژی ایران و مکان برگزاری آن شرکت فرابورس خواهد بود.

در این نشست،  محمدخانی معاون سابق زیربنایی مرکز پژوهش های مجلس و عضو کمیته علمی همایش سالانه اقتصاد مقاومتی، حسینی، مدیرعامل بورس انرژی ایران، ساعدی، عضو هیئت عامل صندوق توسعه ملی و امیرحسین تبیانیان، نماینده شرکت ملی نفت ایران در بورس انرژی به عنوان اعضای اصلی نشست به همراه جمعی از صاحب نظران حوزه انرژی حضور دارند.

حضور در این نشست که در تاریخ چهارشنبه ۱۷ بهمن ماه ۱۳۹۷ ساعت ۱۴ تا ۱۷ برگزار می شود، برای کارشناسان و پژوهشگران و عموم علاقه مندان این حوزه با هماهنگی امکانپذیر است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: