کد خبر: ۱۰۱۳۵
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۹ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۷
جهانگیری مطرح کرد؛
معاون اول رییس جمهوری، گفت: با شاخص های معتبر می گویم فاصله فقیر و غنی به شدت کاهش یافته و حرکت به سمت عدالت بوده است.
به گزارش قلم نیوز- "اسحاق جهانگیری" ظهر امروز (سه شنبه) در ادامه سفر یک روزه خود به استان همدان در شهرستان ملایر، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران با آرمان‌های امام خمینی و همراهی مردم به پیروزی رسید و تثبیت شد.

وی با بیان اینکه ایران آزادترین کشور منطقه در خاورمیانه است، گفت: سیستم ما هم ایراداتی دارد که باید رفع شود اما استقلال و آزادی موجود در این کشور مثال‌زدنی است.

معاون اول رییس جمهوری با بیان اینکه آرمان های انقلاب امروز برای نسل جوان تازگی دارد و همیشه برای ملت ایران آرمان های بزرگی است، بیان کرد: ملت ایران با پیروزی انقلاب به استقلال، آزادی و عدالت رسیدند و باید به انقلاب اسلامی افتخار کنیم چرا که با واسطه پیروزی انقلاب مردم بر سرنوشتشان حاکم شدند.

جهانگیری با اشاره به اینکه جشن های انقلاب امروز فرصتی است که همه افتخارات و دستاوردهای انقلاب برای نسل جوان و مردم بازگو شود، عنوان کرد: ما در پیروزی انقلاب دنبال عدالت بودیم که یک گوهر بی نظیری است.

وی با بیان اینکه برخی رسانه های خارجی اصرار دارند بگویند وضع ملت ایران بدتر از قبل شده است، گفت: با شاخص های معتبر می گویم فاصله فقیر و غنی به شدت کاهش یافته و حرکت به سمت عدالت بوده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: