کد خبر: ۱۰۱۰۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۱ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۷
استاندار تهران، گفت: طرح تحول سلامت، رهایی دادن مردم از هزینه‌های سنگین سلامت بود و در کنار این مهم بالغ بر ۱۱ میلیون نفر از جمعیت حاشیه‌نشین شهرها و فاقد بیمه، شامل بیمه همگانی شدند.
به گزارش قلم نیوز- "انوشیروان محسنی بندپی" صبح امروز (سه شنبه) در مراسم رونمایی از اسناد توسعه ای استان تهران که با حضور محمد باقر نوبخت، معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور و جمعی از مدیران و مسئولان استانی برگزار شد، طی سخنانی، اظهار داشت: در طول ۴۰ سال اخیر، توسعه انسانی و عدالت و رفاه اجتماعی را به برکت انقلاب در کشور شاهد بودیم و دولت یازدهم و دوازدهم نیز توجه ویژه ای به عدالت و رفاه اجتماعی داشته است.

وی با بیان این که در ابعاد مختلف علمی و آموزشی، اقتصادی و زیرساختی، عدالت و رفاه اجتماعی و توسعه انسانی شاهد تحول عظیم در ۴۰ سال انقلاب اسلامی بوده ایم، گفت: در این دولت مستمری مددجویان کمیته امداد و سازمان بهزیستی رشد ۳ تا ۵ برابری را داشته و سالانه نیز بالغ بر ۲۰درصد به این مستمری افزوده می‌شود.

استاندار تهران این افزایش مستمری در سخت‌ترین شرایط کشور صورت گرفت و بالغ بر یک میلیون و ۱۰۰هزار مددجوی دیگر را نیز به مستمری‌بگیران افزودیم.

وی اضافه کرد: طرح تحول سلامت، رهایی دادن مردم از هزینه‌های سنگین سلامت بود و در کنار این مهم بالغ بر ۱۱ میلیون نفر از جمعیت حاشیه‌نشین شهرها و فاقد بیمه، شامل بیمه همگانی شدند.

محسنی بندپی گفت: با افزایش اعتبارات بخش سلامت، پرداخت هزینه‌های سلامت از جیب مردم کاهش یافته است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: